|
|
Genus: Philodromus
|
Pages: 1 Images: 1...21 (21) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
««« [1] »»» | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Philodromus longipalpis
06.07.2019 17:12:33 06.07.2019 17:11:42 #118149 IMG_20190706_171233[1].jpg Comments: 2 UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra... смт.Королево 06.07.2019
15.10.2023 19:26:54 Nadiya Sytschak
Philodromus longipalpis Simon, 1870 +
|
Philodromus longipalpis
06.07.2019 17:12:33 06.07.2019 17:11:42 #118149 IMG_20190706_171233[1].jpg Comments: 2 UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra... смт.Королево 06.07.2019
15.10.2023 18:26:12 basileus
можливо Philodromus longipalpis. Додайте, будь ласка, таксон.
|
Philodromus
08.03.2023 15:49:45 08.03.2023 15:53:32 #279709 IMG_20230308_161531.jpg Comments: 2 UA·Kyivska oblast·Bila Tserkva ra... 08.03.2023 (08.03.2023 15:49:45)
08.03.2023 18:59:50 Serhij oksenenko
Так, я вже завантажив. Будемо чекати думку фахівців..
|
Philodromus
08.03.2023 15:49:45 08.03.2023 15:53:32 #279709 IMG_20230308_161531.jpg Comments: 2 UA·Kyivska oblast·Bila Tserkva ra... 08.03.2023 (08.03.2023 15:49:45)
08.03.2023 18:21:43 Gansucha
Завантажте в Павуки України - туди заходить Сімеон Інджов. він може сказати більше. Так само і Олена Прокопенко, але вона сюди заглядає
|
Philodromus
07.08.2021 13:21:25 08.08.2021 06:31:07 #213977 IMG_20210808_082810.jpg Comments: 5 UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra... 07.08.2021
09.08.2021 08:52:48 Gansucha
Цілком може бути. навіть більш схоже, але треба рахувати щетинки на гомілках першої пари ніг (у Ph. dispar їх має бути 5) і розгледіти горбочки, на яких розташовані очі (у Ph. albidus вони мають бути білі) ...
Є ще варіант Ph. rufus |
Philodromus
07.08.2021 13:21:25 08.08.2021 06:31:07 #213977 IMG_20210808_082810.jpg Comments: 5 UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra... 07.08.2021
09.08.2021 06:29:41 basileus
два коментатора припустили, що це може бути albidus.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Philodromus
07.08.2021 13:21:25 08.08.2021 06:31:07 #213977 IMG_20210808_082810.jpg Comments: 5 UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra... 07.08.2021
08.08.2021 13:07:20 Gansucha
Схоже на Ph. dispar, але побачити б контраст між забарвленням спини і черевця...
|
Philodromus
07.08.2021 13:21:25 08.08.2021 06:31:07 #213977 IMG_20210808_082810.jpg Comments: 5 UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra... 07.08.2021
08.08.2021 10:45:32 basileus
немає
|
Philodromus
07.08.2021 13:21:25 08.08.2021 06:31:07 #213977 IMG_20210808_082810.jpg Comments: 5 UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra... 07.08.2021
08.08.2021 08:03:26 Gansucha
Чи є ракурс збоку ?
|
Philodromus
03.08.2021 14:37:07 03.08.2021 20:41:47 #213595 IMG_41672.jpg Comments: 6 UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra... 03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
04.08.2021 20:06:59 Acheront
Невизначені, або просто красиві світлини я виставляю. з цим видом я вже все написав. Ні, мені її шкода, до того ж філодромуси досить кумедні поведінкою - чомусь в них дуже багато цікавості до довкілля, як у личинок деяких інших павуків =)
А більш серйозно - мені просто нема коли займатись загально ще й біологічними зразками - я цікавлюсь крайовою геологією/палеонтологією, в мене всяких коробок, баночок, ящиків зі зразками вже лопатою не розкидать, півквартири. порівняльні стратиграфічні збори, збори мушель молюсків сучасних водоймищ краю, для тих же порівнянь, туди ще й біологічні зразки.. ні. в мене вже на цих світлинах голова тріщіть - бо є ж ще робота де теж постійно щось нове =) Хай світлини повільно накопичуються. розберемось. |
Philodromus
03.08.2021 14:37:07 03.08.2021 20:41:47 #213595 IMG_41672.jpg Comments: 6 UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra... 03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
04.08.2021 15:24:34 Gansucha
Спробуйте виставити на ФБ, у групу заходять арахнологи. Можливо, хтось зможе побачити більше, ніж просто рід, тим більше, що є різні ракурси і, ймовірно, деталі, які ми можемо не бачити.
Є ще варіант збору матеріалу і відправки його фахівцям для визначення. Я вже й 70% спирт купив,але то під рукою нема тари для збору, то шкода - таке ) |
Philodromus
03.08.2021 14:37:07 03.08.2021 20:41:47 #213595 IMG_41672.jpg Comments: 6 UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra... 03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
04.08.2021 14:24:11 Acheront
Без питань. Я навіть не фотонатураліст. Іноді я можу знайти час на коректне визначення, но здебільшого - ні. Тому непогано, що тут є ті, хто може мене виправити, або підказати.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Philodromus
03.08.2021 14:37:07 03.08.2021 20:41:47 #213595 IMG_41672.jpg Comments: 6 UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra... 03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
04.08.2021 14:05:32 Gansucha
Я не арахнолог, а так само лише фотонатураліст і з бінокуляром не працюю )
Так, значна кількість світлин до виду по фото навряд чи визначиться, але ж не всі: отже сенс у зборі інформації все ж є. Запитання, власне, адресувалося Олені Прокопенко ) Хоча я трохи порився і вже натрапив на деякі ознаки Стосовно Вашого філодромуса, то тут я припускаю різні варіанти: Philodromus cf. aureolus, Philodromus cf. dispar (хоча не бачив з двома чорними дятками на кінці опістосоми, але габітуально дуже схожий), Philodromus cf. praedatus - я не бачу значних відмінностей між ними у пропорціях.Я б залишив у роді. Детальніше про них можна тут переглянути: https://wiki.arages.de/index.php?title=Philodromus Хочеться, щоб на сайті було менше помилок - сподіваюсь на розуміння |
Philodromus
03.08.2021 14:37:07 03.08.2021 20:41:47 #213595 IMG_41672.jpg Comments: 6 UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra... 03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
04.08.2021 10:37:05 Acheront
Наскільки я розумію, не тільки у філодромусів, а у дуже великої кількості артропод без мікроскопа не розібратись. Однак тоді морфологічний сенс у сайта, тобто, як купа світлин з визначенням видів буде пробуксовувати - чи будуть завалени світлинами певні таксони старшого рівня, без шансів на визначення, чи будуть робити світлини тільки фахівці(що, скоріш, вб'є ідею загального ресурсу), чи будуть проскакувать такі можливі помилки - насправді все це вирішується можливостью використовувати скорочення "cf", "aff". Як я розумію, їх роль виконують кольорові квадрати.
Щодо Вашого питання напряму - я використав загальне пропорційне відношення кінцівок, просоми і опистосоми, тобто прямі морфологічні ознаки, скоріш як професійний художник, це не є заполукою якісного визначення, однак проводити правильне наукове дослідження визначаючи по геніталіях та інш. не маю ні часу, ні, в данному випадку - бажання. |
Philodromus
03.08.2021 14:37:07 03.08.2021 20:41:47 #213595 IMG_41672.jpg Comments: 6 UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra... 03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
03.08.2021 23:18:41 Gansucha
Для мене розрізнення філодромусів - велика загадка.
Цікаво, за якими зовнішніми ознаками розрізняють цеспітумів від філодромусів ауреольної групи ? І це ще ж не всі види |
Philodromus
21.02.2021 13:38:47 27.02.2021 20:05:44 #190937 IMG_20210227_220315.jpg Comments: 1 UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra... 21.02.2021
27.02.2021 21:07:20 basileus
схожий на Ph.buchani - визначення Simeon Indzhov.
|
Philodromus
21.02.2021 13:29:05 27.02.2021 20:05:44 #190936 IMG_20210227_220225.jpg Comments: 1 UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra... 21.02.2021
27.02.2021 21:04:56 basileus
Philodromus sp. aureolus group - визначення Simeon Indzhov
|
Philodromus
10.06.2019 19:38:58 #113597 P1150400.jpg Comments: 1 UA·Kharkivska oblast·Kharkiv raion_ 06.06.2019
10.06.2019 19:43:28 Gansucha
Philodromus aureolus - group
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Philodromus
08.05.2018 18:14:26 08.05.2018 20:41:33 #68145 IMG_4940_1.jpg Comments: 1 UA·Lvivska oblast·Lviv City Lviv, Kozelnytska St 08.05.2018
08.05.2018 21:02:32 Gansucha
Philodromus aureolus group.
До виду - лише генітально |
Philodromus
Philodromus aureolus -- group 14.05.2017 17:05:41 28.11.2017 19:52:10 #54377 Philodromus_aureolus_group_2.jpg Comments: 1 UA·Rivnenska oblast·Rivne raion_ Село Новостав 14.05.2017 (14.05.2017 17:05:29)
28.11.2017 20:04:50 Gansucha
4 європейські види: Philodromus praedatus, Philodromus cespitum, Philodromus aureolus та Philodromus collinus дуже складно розрізнити за зовнішньою будовою - вони складають групу золотистого філодромуса - " Philodromus aureolus -- group".
Визначення до виду можливе на основі будови геніталій: http://wiki.arages.de/index.php?title=Philodromus_aureolus |
Philodromus fuscomarginatus
Філодромус темноволосий (Philodro... 10.04.2017 17:03:05 14.06.2017 21:26:13 #22019 __(Philodromus_fuscomarginatus)_5... Comments: 1 UA·Rivnenska oblast·Rivne raion_ с. Новостав 10.04.2017 (10.04.2017 17:02:09)
14.08.2017 15:41:58 Gansucha
Додайте, будь-ласка, вид Philodromus fuscomarginatus
|
<...> | <...> | <...> | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
««« [1] »»» |
BugGallery v.1.4 © UkrBIN. PHP v. 7.2.24-0ubuntu0.18.04.17, MySQL v. 5.7.42-0ubuntu0.18.04.1 (mysqli).