SignUp
Ukrainian Biodiversity Information Network
Національна мережа інформації з біорізноманіття
  Catalogue
    < Select taxon > 
Pages: 5    Images: 1...60 (300)
«««    [1] · 2 · 3 · 4 · 5    »»»
Zoom
 
Trichalophus
  Adult
Semyon

  22.08.2024 11:51:52
26.08.2024 07:32:33    #347973
00121.jpg
Comments: 2
TJ
10.07.1984
 26.08.2024 17:50:55   Semyon
К сожалению, это всё, что было указано на ватном слое, с которого смонтированы эти жуки
Zoom
 
Smicronyx kubanicus
  Adult
Semyon

  01.07.2019 15:25:05
01.07.2019 16:05:35    #117258
IMG_01640.JPG
Comments: 10
UA·Donetska oblast·Nikolske raion
02.06.2019
 19.08.2024 11:23:40   Semyon
Ж. Гарану жук был переправлен, но пока (пять лет спустя) ответа всё ещё нет. На последующие письма ответа не получено. И, похоже, не будет.
Zoom
 
Strophomorphus porcellus
  Adult
Semyon

  05.08.2024 17:01:31
10.08.2024 15:25:07    #346417
00813.jpg
Comments: 4
UA·Avtonomna Respublika Krym·Feod...
07.09.1936 (7.09.1936)
 10.08.2024 19:07:47   Semyon
Ок
Zoom
 
Strophomorphus porcellus
  Adult
Semyon

  05.08.2024 17:01:31
10.08.2024 15:25:07    #346417
00813.jpg
Comments: 4
UA·Avtonomna Respublika Krym·Feod...
07.09.1936 (7.09.1936)
 10.08.2024 17:08:35   Semyon
Вы правы: на этикетке - Е.Л. У неё есть публикация по колеоптерофауне Смоленщины
Zoom
 
Alydus calcaratus
  Larva/Nymph
Semyon

  07.08.2024 12:25:46
10.08.2024 14:22:52    #346400
01311.jpg
Comments: 1
UA·Zaporizka oblast·Melitopol rai...
07.08.2024 (07.08.2024 12:25:46)
 10.08.2024 15:45:23   Semyon
Это фото было загружено ранее, но когда я пытался редактировать подписи, я его нечаянно удалил. До удаления снимок имел
новое определение (Alydus calcaratus), сделанное menix. Я прошу его сделать его к этому фото ещё раз.
ZoomRelated images: 2
 
Otiorhynchus ovatus - strawberry ...
  Adult
Roman Tsynda

  27.07.2024 10:32:19
02.08.2024 22:27:10    #345408
IMG_20240727_103219!.jpg
Comments: 2
UA·Cherkaska oblast·Zolotonosha r...
27.07.2024 (27.07.2024 10:32:19)
 03.08.2024 11:03:14   Semyon
Нi, це можна написати у вiкон
цi "Екологiя". Кормовою можна вважати лише рослину тiльки тодi, коли Ви точно бачили, що тварина ii iсть.
Zoom
 
Larinus centaurii
 
Semyon

  18.07.2024 15:38:42
19.07.2024 14:39:51    #343142
Larinus_centaurii.jpg
Comments: 3
UA·Zaporizka oblast·Melitopol rai...
24.06.2024
 19.07.2024 17:07:14   Semyon
Я в курсе, что этот вид был в системе, я ведь сам 5 лет назад загрузил его фото. Но сегодня в выпадающем меню его не было. Более того, даже род Larinus открылся лишь с 3-го захода. Может, какие-то глюки с интернетом...
Zoom
 
Larinus centaurii
 
Semyon

  18.07.2024 15:38:42
19.07.2024 14:39:51    #343142
Larinus_centaurii.jpg
Comments: 3
UA·Zaporizka oblast·Melitopol rai...
24.06.2024
 19.07.2024 14:56:36   Semyon
Larinus centaurii (Olivier, 1807)
В списке видов рода его, вроде, нет
Zoom
 
Caltha palustris - kingcup, marsh...
  Flowers
Юрій Геряк

  19.06.2020 23:28:56
22.02.2022 13:33:33    #231921
DSC06678-.jpg
Comments: 1
UA·Ivano-Frankivska oblast·Nadvir...
20.06.2021
 22.02.2022 13:34:07   Semyon
Фото Ю. М. Геряка
Zoom
 
Succineidae - amber snails
  Adult
Юрій Геряк

  22.06.2020 02:58:07
22.02.2022 13:30:12    #231920
DSC07841-0.jpg
Comments: 1
UA·Ivano-Frankivska oblast·Nadvir...
20.06.2021
 22.02.2022 13:32:35   Semyon
Фото Ю. М. Геряка
Zoom
 
Liophloeus liptoviensis
  Adult
Юрій Геряк

  20.06.2020 00:05:10
22.02.2022 13:23:45    #231919
DSC06710-.jpg
Comments: 1
UA·Ivano-Frankivska oblast·Nadvir...
20.06.2021
 22.02.2022 13:24:42   Semyon
Фото Ю. М. Геряка
ZoomRelated images: 4
 
Lixus bituberculatus
  Adult
Vika Roi

  02.06.2021 06:15:33
02.06.2021 05:51:21    #201744
20210602_061533.jpg
Comments: 15
UA·Dnipropetrovska oblast·Dnipro ...
02.06.2021
 23.01.2022 18:36:23   Semyon
Вікторе, я не тільки пам"ятаю, я тоді написав Роману, задав деякі питання, але... Він чомусь не відповів. Коли я писав про жука, що "він у нас є" , я саме про це думав. Будемо чекати і шукати - і сподіватися на вдачу. Для достеменного твердження необхідно все ж таки мати в руках реального, а не "віртуального" жука.
ZoomRelated images: 4
 
Lixus bituberculatus
  Adult
Vika Roi

  02.06.2021 06:15:33
02.06.2021 05:51:21    #201744
20210602_061533.jpg
Comments: 15
UA·Dnipropetrovska oblast·Dnipro ...
02.06.2021
 23.01.2022 16:51:17   Semyon
Не втримаюсь і додам свої "п"ять копійок". Вікторія, по цьому фото визначити жука напевне, на жаль, неможливо. Але визначення Віктора цілком ймовірне. А родзинкою є те, що вид L. tuberculatus з України достеменно невідомий. Ймовірно, він у нас таки є, але поки підтверджень цьому немає. Будемо сподіватися, що іншим разом Вам вдасться все ж таки його знайти.
ZoomRelated images: 7
 
Lixux sp. Lixux sp. Lixus sp. Lixus sp. Lixux sp. Lixus sp. Lixux sp.
Lixus subtilis
  Adult
Oleg Pozharov
Lixus sp.
  
15.01.2022 14:33:36    #228469
Lixus_7.jpg
Comments: 4
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
Украина, Полтавская обл., Кременч...
21.10.2021
 15.01.2022 20:01:58   Semyon
Я в сомнительных случаях обычно различал их по низу тела - у punctirostris`ов здесь обычно просматриваются голые пятнышки. А у subtilis`ов, по крайней мере, последние три стернита всплошную покрыты волосками. Если, конечно, жуки не слишком потёрты. Ну, и может очень помочь находка на растении: на щирице (реже др. маревых) - субтилисы, на крестоцветных или сложноцветных - пунктирострисы.
Zoom
 
Jacobaea vulgaris
  Flowers
Semyon

  20.09.2021 11:24:37
21.09.2021 19:16:00    #219975
IMG_23060.jpeg
Comments: 1
UA·Volynska oblast·Turiisk raion
20.09.2021 (20.09.2021 11:24:37)
 21.09.2021 19:22:45   Semyon
На думку спостерігача, на фото https://ukrbin.com/show_image.php? imageid=219974&rand=219097176&rand=284125666#comment14596 представлені два мутантні екземпляри цього ж виду.
Zoom
 
Asteraceae - aster family
 
Semyon

  20.09.2021 11:24:47
21.09.2021 19:10:36    #219974
IMG_2307.jpeg
Comments: 1
UA·Volynska oblast·Turiisk raion
20.09.2021 (20.09.2021 11:24:47)
 21.09.2021 19:19:59   Semyon
На думку спостерігача, це три екземпляри одного виду: праворуч - нормальний (він також зображений на фото https://ukrbin.com/show_image.php?imageid=219975), а решта - два спотворені (мутантні?) екземпляри.
Zoom
 
Cyphocleonus dealbatus
  Adult
Tatjana Sova

  23.08.2021 08:00:53
23.08.2021 09:02:39    #216054
DSCN46160.jpg
Comments: 1
UA·Luhanska oblast·Luhansk raion_
23.08.2021 (23.08.2021 08:00:53)
 23.08.2021 10:16:45   Semyon
Татьяна, можно загрузить это же фото ещё раз - ради клеща, сидящего на жуке. Класс Araneae, а сам паразит похож на личинку сем. Trombidiiformes.
ZoomRelated images: 4
 
Diptera - flies, mosquitoes, gnats
  Adult
Vika Roi

  16.08.2021 08:05:37
16.08.2021 18:13:18    #215085
20210816_080538.jpg
Comments: 5
UA·Dnipropetrovska oblast·Dnipro ...
14.08.2021
 17.08.2021 15:42:20   Semyon
Цікаво, це гриб спричинив її загибель чи він оселився вже на мертвій комасі? Взагалі, чи є в Україні фахівці, що визначають подібні гриби на комахах?
ZoomRelated images: 9
 
Bracon
  Adult
Gansucha

  01.08.2021 14:52:47
08.08.2021 00:06:47    #213973
Bracon_sp.__samitsya_8.jpg
Comments: 3
UA·Rivnenska oblast·Rivne raion_
с. Новостав
01.08.2021 (01.08.2021 14:51:13)
 08.08.2021 13:02:58   Semyon
Найімовірніше - личинка довгоносика з роду Larіnus, хоча можуть бути й личинки мух-осетниць (Tephritidae)
Zoom
 
Chrysolina pseudolurida
  Adult
Semyon

  01.08.2021 07:48:07
29.07.2021 19:55:10    #213015
IMG_00204.JPG
Comments: 3
UA·Khersonska oblast·Henichesk ra...
13.06.2021
 01.08.2021 08:35:41   Semyon
Да, надкрылья бурые. Я заменил фото, на новом цвет виден немного лучше.
ZoomRelated images: 2
 
Carduus
 
Semyon

  30.07.2021 09:10:28
30.07.2021 16:52:33    #213125
IMG_0013-3.jpg
Comments: 4
UA·Zaporizka oblast·Melitopol rai...
30.07.2021 (30.07.2021 09:10:28)
 30.07.2021 17:39:08   Semyon
Дякую. Отже "Плантаріум" відстає від життя. Будь ласка, додайте своє визначення, я не можу цього робити - адже воно Ваше.
ZoomRelated images: 2
 
Carduus
 
Semyon

  30.07.2021 09:10:28
30.07.2021 16:52:33    #213125
IMG_0013-3.jpg
Comments: 4
UA·Zaporizka oblast·Melitopol rai...
30.07.2021 (30.07.2021 09:10:28)
 30.07.2021 16:56:54   Semyon
Гадаю, що це C. pseudocollinus (Schmalh.) Klokov, але його немає у базі. Ймовірно, якісь таксономічні зміни?
Zoom
 
Larinus
  Adult
Gansucha

  21.07.2021 11:44:09
27.07.2021 21:38:21    #212748
Larinus sp.2.jpg
Comments: 3
UA·Rivnenska oblast·Rivne raion_
Новоставське лісництво
21.07.2021 (21.07.2021 11:44:09)
 28.07.2021 07:11:20   Semyon
Добре, почекаємо решти знімків. Ларінусів такого розміру в нас небагато.
Zoom
 
Larinus
  Adult
Gansucha

  21.07.2021 11:44:09
27.07.2021 21:38:21    #212748
Larinus sp.2.jpg
Comments: 3
UA·Rivnenska oblast·Rivne raion_
Новоставське лісництво
21.07.2021 (21.07.2021 11:44:09)
 28.07.2021 05:32:23   Semyon
Яка приблизно довжина жука?
ZoomRelated images: 4
 
Syromastus rhombeus
  Adult
Acheront

  20.07.2021 18:31:12
21.07.2021 22:07:57    #211704
IMG_2875.jpg
Comments: 10
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
20.07.2021 (20.07.2021 18:31:12)
 22.07.2021 06:47:16   Semyon
Можно посмотреть у Пучкова в "Фауне Украины. Краевики" (https://ua1lib.org/book/2402942/2acd47?id=2402942&secret=2acd47). Зазубренный пигидий, вроде, у самок (с. 6-7).
ZoomRelated images: 5
 
Lixus abdominalis
  Adult
Vika Roi

  05.07.2021 12:38:37
08.07.2021 09:14:01    #209809
20210705_160429.jpg
Comments: 8
UA·Poltavska oblast·Lubny raion_
05.07.2021
 09.07.2021 20:20:26   Semyon
Вікторія, я відразу звернув увагу на Вашу інформацію про його кормову рослину. Але це, на жаль, не допомогло у визначенні. Ті ліксуси, що їдять Lactuca, помітно відрізняються від жука, що на фото. З іншого боку, схожі на нього ніколи не реєструвалися як споживачі Lactuca. Загалом, і фото і сам жук здаються мені дуже цікавими. Ви зібрали жука у якусь свою колекцію чи лише сфотографували його?
ZoomRelated images: 5
 
Lixus abdominalis
  Adult
Vika Roi

  05.07.2021 12:38:37
08.07.2021 09:14:01    #209809
20210705_160429.jpg
Comments: 8
UA·Poltavska oblast·Lubny raion_
05.07.2021
 08.07.2021 14:50:50   Semyon
Виктория, не припомните, какой была длина тела у этого жука?
Zoom
 
Heteroptera - True Bugs
  Eggs
Semyon

  06.07.2021 15:25:18
06.07.2021 19:11:10    #209670
IMG_00433.JPG
Comments: 1
UA·Zaporizka oblast·Melitopol rai...
06.07.2021 (06.07.2021 15:25:18)
 07.07.2021 05:49:36   Semyon
Так, безумовно, це кладка найімовірніше клопа. Через мою неуважність просто лишився підпис від завантаження попереднього фото - щипавки. Дякую що звернули увагу.
Zoom
 
Larinus sturnus
  Adult
basileus

  04.07.2021 15:43:44
04.07.2021 14:53:47    #209278
IMG_20210704_165253.jpg
Comments: 2
UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra...
04.07.2021
 04.07.2021 19:09:55   Semyon
Василю, якої довжини жук?
Zoom
 
Otiorhynchus ovalipennis
  Adult
Semyon

  27.05.2021 19:21:07
28.05.2021 07:24:44    #200881
IMG_0004.JPG
Comments: 4
UA·Zaporizka oblast·Yakymivka raion
24.05.2021
 04.07.2021 17:58:43   Semyon
А, вот в чём дело! Я сразу не понял. Уже исправил. Это оставалось после загрузки фото Stagonomus amoenus - клопа, которого я действительно наблюдал на Salvia aethiopis. Бываю невнимателен.
Zoom
 
Otiorhynchus ovalipennis
  Adult
Semyon

  27.05.2021 19:21:07
28.05.2021 07:24:44    #200881
IMG_0004.JPG
Comments: 4
UA·Zaporizka oblast·Yakymivka raion
24.05.2021
 04.07.2021 08:40:34   Semyon
Це був саме высокий кущ жостіру. На шавлії я його не знаходив жодного разу. Обидві рослини я добре розпізнаю. У нас цей жук досить звичайний на Syringa та Ligustrum
Zoom
 
Lixus fasciculatus
  Adult
Maksym Gavrilyuk

  19.06.2021 08:41:24
03.07.2021 13:43:40    #209114
Curculionidae-Romashky-19.06.2021...
Comments: 2
UA·Kyivska oblast·Myronivka raion
Kyiv Oblast,Myronivka Rajon, near...
19.06.2021
 03.07.2021 15:59:35   Semyon
Максим, якою приблизно була довжина жука?
Zoom
 
Lixus bardanae
  Adult
ridle

  08.06.2021 12:35:10
02.07.2021 14:43:03    #208841
IMG_07301.JPG
Comments: 2
UA·Kyivska oblast·Bila Tserkva ra...
08.06.2021 (08.06.2021 12:35:10)
 02.07.2021 17:08:35   Semyon
Сергій, на якій рослині Ви сфотографували цих жуків? Якої довжини вони були?
Zoom
 
Issidae
 
Semyon

  11.06.2021 11:44:56
15.06.2021 19:14:11    #204536
IMG_00910.JPG
Comments: 2
UA·Khersonska oblast·Henichesk ra...
11.06.2021 (11.06.2021 11:44:56)
 28.06.2021 12:56:19   Semyon
Нимфа Thionia sp.? (Рода нет в базе данных)
ZoomRelated images: 2
 
Larinus obtusus
  Adult
basileus

  23.06.2021 16:29:51
23.06.2021 17:43:54    #205949
IMG_20210623_194209.jpg
Comments: 1
UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra...
23.06.2021
 25.06.2021 07:45:36   Semyon
obtusus или minutus - по этим фото точнее не скажешь
Zoom
 
Lixus myagri
  Adult
Semyon

  27.08.2018 12:02:10
27.08.2018 10:03:54    #87124
IMG_9331-.jpg
Comments: 3
UA·Zaporizka oblast·Yakymivka raion
21.08.2018
 21.06.2021 19:58:22   Semyon
Смущает, прежде всего, бОльшая стройность закарапатского жука. На моей фотографии несомненный L. myagri - более коренаст. Т.-М. (1967) считала этот признак диагностическим: у L. myagri "ндкр почти в 3 раза длиннее псп". У закарапатского же жука этот показатель - не "почти" а "более чем". По фото всегда трудно определять, т.к. часть признаков не видна. Здесь у жука не видно низа (волоски, голые пятна), изгиба гтр (она кажется прямой - возможно из-за ракурса съёмки), точек и волосков на ндкр, неясно, есть ли по бокам ндкр жёлтая полоса и т.п. Всё это не позволяет мне 1) отнести находку к какому-то из украинских ликсусов и 2) ставить на таких определениях значок "Достоверно". Другое дело, что могут быть другие подходы, а я, как и все, могу ошибаться.
ZoomRelated images: 2
 
Otiorhynchus rugosostriatus
  Adult
basileus

  01.06.2021 12:24:41
01.06.2021 10:37:49    #201680
IMG_20210601_122441.jpg
Comments: 4
UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra...
01.06.2021
 21.06.2021 12:08:06   Semyon
Ні, за межами Криму в Україні був невідомий.
Zoom
 
Lixus myagri
  Adult
Semyon

  27.08.2018 12:02:10
27.08.2018 10:03:54    #87124
IMG_9331-.jpg
Comments: 3
UA·Zaporizka oblast·Yakymivka raion
21.08.2018
 17.06.2021 20:22:02   Semyon
Есть сомнения в том, что это myagri. Во всяком случае, те, которых много раз видел я, были явно другими. Было бы хорошо, если бы фото посмотрел Алексей (Fornax).
Zoom
 
Lixus myagri
  Adult
basileus

  16.06.2021 12:14:16
16.06.2021 11:10:00    #204711
IMG_20210616_130718.jpg
Comments: 4
UA·Zakarpatska oblast·Berehove ra...
16.06.2021
 17.06.2021 08:46:59   Semyon
Пане Василю, якого приблизно розміру був цей жук? І, можливо, пам"ятаєте, на якій рослині?
ZoomRelated images: 2
 
Lixus linearis
  Adult
Gansucha

  10.06.2021 17:53:10
14.06.2021 21:38:18    #204276
Lixus_sp._2.jpg
Comments: 2
UA·Rivnenska oblast·Rivne raion_
с. Новостав
10.06.2021 (10.06.2021 17:53:10)
 15.06.2021 06:08:49   Semyon
Вікторе, не можете сказати, якої довжини був цей жук (не рахуючи головотрубки)?
ZoomRelated images: 3
 
Larinus sturnus
  Adult
Vyatcheslav Voropayev

  19.06.2020 09:43:04
02.07.2020 21:14:58    #165038
20200619_9999_284a.JPG
Comments: 4
UA·Zhytomyrska oblast·Ruzhyn raion
19.06.2020 (19.06.2020 09:43:04)
 03.06.2021 17:12:33   Semyon
Всё так, но бока псп закруглены, а у стурнуса они более конические. Все остальные б-м чёткие признаки просто не видны или искажены позой жука и ракурсом съёмки. Здесь максимум "скорей всего", но едва ли "достоверно".
ZoomRelated images: 4
 
Lixus bituberculatus
  Adult
Vika Roi

  02.06.2021 06:15:33
02.06.2021 05:51:21    #201744
20210602_061533.jpg
Comments: 15
UA·Dnipropetrovska oblast·Dnipro ...
02.06.2021
 03.06.2021 07:17:37   Semyon
Алексей, смущает отсутствие светлых волосяных пятнышек на ндкр. У cinerasces'ов они, роде, всегда есть, даже у потёртых. Но, конечно, это и не пульверулентус. Я как-то прошиб в подсчёте размеров. Заменяю своё определение Вашим, оно явно правильнее .
ZoomRelated images: 4
 
Lixus bituberculatus
  Adult
Vika Roi

  02.06.2021 06:15:33
02.06.2021 05:51:21    #201744
20210602_061533.jpg
Comments: 15
UA·Dnipropetrovska oblast·Dnipro ...
02.06.2021
 03.06.2021 07:05:24   Semyon
Дякую, відразу не побачив.
ZoomRelated images: 4
 
Lixus bituberculatus
  Adult
Vika Roi

  02.06.2021 06:15:33
02.06.2021 05:51:21    #201744
20210602_061533.jpg
Comments: 15
UA·Dnipropetrovska oblast·Dnipro ...
02.06.2021
 03.06.2021 05:24:13   Semyon
Vika, жук сфотографирован на миллиметровке или обычной бумаге в клетку? Т. е. какого размера клетка?
Zoom
 
Leichenum pictum
  Adult
Semyon

  27.05.2021 20:44:48
29.05.2021 11:33:53    #201040
IMG_0017_(2).JPG
Comments: 1
UA·Khersonska oblast·Oleshky raion
18.05.2021
 29.05.2021 11:44:47   Semyon
Спасибо, Алексей. Вспомнилась известная шутка О.Л. Крыжановского: "Если вы не можете определить жука до семейства, это, скорей всего, чернотелка".
Zoom
 
Asproparthenis punctiventris
  Adult
Serhij oksenenko

  28.05.2021 18:11:46
28.05.2021 17:59:10    #200944
IMG_20210528_185804.jpg
Comments: 3
UA·Kyivska oblast·Bila Tserkva ra...
28.05.2021 (28.05.2021 18:11:46)
 29.05.2021 07:09:20   Semyon
Тоді, на жаль, це не допоможе визначити до виду. 1.5 см - це один вид, 1.0 см - інший. Але найiмовірніше, що це A. punctiventris
Zoom
 
Asproparthenis punctiventris
  Adult
Serhij oksenenko

  28.05.2021 18:11:46
28.05.2021 17:59:10    #200944
IMG_20210528_185804.jpg
Comments: 3
UA·Kyivska oblast·Bila Tserkva ra...
28.05.2021 (28.05.2021 18:11:46)
 28.05.2021 19:10:40   Semyon
Якого розміру жук?
ZoomRelated images: 22
 
Asproparthenis vexata
  Adult
Ruslan Mishustin

  
25.05.2021 08:44:00    #200560
2D17_5374.jpg
Comments: 2
UA·Khersonska oblast·Skadovsk rai...
Лазурное
23.05.2021
 25.05.2021 09:04:30   Semyon
Скорее, вексата
ZoomRelated images: 22
 
Asproparthenis vexata
  Adult
Ruslan Mishustin

  
24.05.2021 23:54:59    #200535
1D17_5319.jpg
Comments: 6
UA·Khersonska oblast·Skadovsk rai...
Лазурное
23.05.2021
 25.05.2021 07:46:47   Semyon
Дополнительное доказательство того, что это не аномальный пунктивентрис.
ZoomRelated images: 22
 
Asproparthenis vexata
  Adult
Ruslan Mishustin

  
24.05.2021 23:54:59    #200535
1D17_5319.jpg
Comments: 6
UA·Khersonska oblast·Skadovsk rai...
Лазурное
23.05.2021
 25.05.2021 05:19:34   Semyon
Почти наверняка, vexata. Такие размеры для пунктивентриса неизвестны, хотя это, пожалуй, самый изученный среди ликсин вид. По этому и другим (правда, не очень чётким) признакам на пунктивентриса никак не тянет. В фауне Украины есть ещё два вида Asproparthenis такого размера, но они явно не подходят по другим признакам.
ZoomRelated images: 22
 
Asproparthenis vexata
  Adult
Ruslan Mishustin

  
24.05.2021 23:54:58    #200532
1D17_5316.jpg
Comments: 1
UA·Khersonska oblast·Skadovsk rai...
Лазурное
23.05.2021
 25.05.2021 05:05:14   Semyon
Почти наверняка, vexata. Такие размеры для пунктивентриса неизвестны, хотя это, пожалуй, самый изученный среди ликсин вид. По этому и другим (правда, не очень чётким) признакам на пунктивентриса никак не тянет. В фауне Украины есть ещё два вида Asproparthenis такого размера, но они явно не подходят по другим признакам.
Zoom
 
Chrysolina cinctipennis
  Adult
Semyon

  17.05.2021 13:41:41
19.05.2021 18:31:01    #199951
IMG_02772.JPG
Comments: 2
UA·Khersonska oblast·Oleshky raion
17.05.2021
 23.05.2021 07:21:02   Semyon
Да, это он, спасибо.
Zoom
 
Hymenoptera
  Pupa Cocoon
linker

  27.04.2021 15:31:48
21.05.2021 11:23:20    #200130
IMG_20210427_153147.jpg
Comments: 1
UA·Zaporizka oblast·Melitopol rai...
с. Терпіння
27.04.2021 (27.04.2021 15:31:48)
 23.05.2021 07:10:53   Semyon
Всередині цієї "вати" - десятки дрібних коконів паразита (Braconidae або/та Chalcidoideae) та рештки гусениці, у якій вони паразитували.
Zoom
 
Corduliidae
  Exuvium
Semyon

  17.05.2021 09:56:07
19.05.2021 18:36:26    #199953
IMG_02560.JPG
Comments: 3
UA·Khersonska oblast·Hola Prystan...
17.05.2021
 19.05.2021 19:22:40   Semyon
К сожалению, ничего лучше нет. Делал на ходу, в спешке и это сказалось.
ZoomRelated images: 5
 
Lixus punctirostris
  Adult
Vika Roi

  17.05.2021 09:20:30
17.05.2021 18:52:21    #199410
20210517_092031.jpg
Comments: 2
UA·Dnipropetrovska oblast·Dnipro ...
17.05.2021
 18.05.2021 18:27:22   Semyon
Цікаво. Ви не робили фотографію павука - господаря павутинної сітки?
Zoom
 
Pentodon idiota
 
Semyon

  14.05.2021 15:21:33
14.05.2021 14:48:03    #198841
IMG_00116.JPG
Comments: 1
UA·Zaporizka oblast·Melitopol rai...
06.05.1980
 14.05.2021 14:51:59   Semyon
Pentodon якийсь маленький.
Zoom
 
Larinus sturnus
  Adult
yarynanishtuk2

  15.07.2020 14:28:30
04.05.2021 19:08:00    #196948
IMG_4584_10.jpg
Comments: 1
UA·Lvivska oblast·Lviv City
Lviv, Sykhiv
15.07.2020 (15.07.2020 14:28:30)
 05.05.2021 05:46:11   Semyon
Судячи з рослини, це може бути Larinus sturnus.
Zoom
 
Olibrus corticalis
  Adult
Semyon

  23.04.2021 15:33:57
24.04.2021 09:41:10    #195189
-9.jpg
Comments: 4
UA·Zaporizka oblast·Melitopol rai...
23.04.2021
 25.04.2021 05:23:09   Semyon
Спасибо, Алексей! Не думал, что по такому снимку это определяемо.
Zoom
 
Olibrus corticalis
  Adult
Semyon

  23.04.2021 15:33:57
24.04.2021 09:41:10    #195189
-9.jpg
Comments: 4
UA·Zaporizka oblast·Melitopol rai...
23.04.2021
 24.04.2021 13:17:52   Semyon
Да, похоже на то.
ZoomRelated images: 3
 
Cleonis pigra - large thistle wee...
  Adult
Zenovii Sych

  19.10.2015 12:05:56
24.03.2021 17:10:56    #192064
_buryakovy_zvichayny_-_Bothynoder...
Comments: 1
UA·Dnipropetrovska oblast·Dnipro ...
село Олександрівка Дніпровського ...
28.04.2015
 25.03.2021 09:10:08   Semyon
Якщо ці фото одного і того ж жука, всі три фото треба пов"язати між собою.
«««    [1] · 2 · 3 · 4 · 5    »»»
  Query time: 2.254 / 2.254 sec.

BugGallery v.1.4   © UkrBIN.   PHP v. 7.2.24-0ubuntu0.18.04.17,   MySQL v. 5.7.42-0ubuntu0.18.04.1 (mysqli).