SignUp
Ukrainian Biodiversity Information Network
Національна мережа інформації з біорізноманіття
  Catalogue
    < Select taxon > 
Pages: 1    Images: 1...54 (54)
«««    [1]    »»»
Zoom
 
Magnoliopsida
 
Acheront

  25.10.2021 17:22:52
19.03.2022 15:11:33    #233356
IMG_28294.jpg
Comments: 1
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
25.10.2021 (25.10.2021 17:22:52)
 11.07.2022 18:24:14   Vika Roi
Rúmex acetosélla?
Zoom
 
Phylloneta impressa
  Nest
Acheront

  27.10.2021 15:24:44
19.03.2022 11:23:21    #233330
IMG_31013.jpg
Comments: 2
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
27.10.2021 (27.10.2021 15:24:44)
 21.03.2022 14:10:49   Acheront
так, між тим є таки різниця в паттернах окрасу.
в будь якому випадку - визначення дано не 100% тому може бути з "сірим" значком хоч тут хоч там.
Zoom
 
Phylloneta impressa
  Nest
Acheront

  27.10.2021 15:24:44
19.03.2022 11:23:21    #233330
IMG_31013.jpg
Comments: 2
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
27.10.2021 (27.10.2021 15:24:44)
 19.03.2022 13:42:07   Gansucha
Phylloneta sisyphia / impressa - генітальні види
ZoomRelated images: 3
 
Pisaura novicia
  Adult
Acheront

  29.10.2021 14:33:56
17.03.2022 08:19:55    #232982
IMG_32270.jpg
Comments: 4
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
29.10.2021 (29.10.2021 14:33:56)
 17.03.2022 15:37:28   Acheront
В мене 300-400 гигобайтів світлин зроблених за це літо-осінь. Не всі біологічні, однак наведення ладу займає багато часу. Якщо ви маєте на увазі світлини на ресурсі - то я поки що пас. А фахівці знають про ресурс. Буде нагода - будуть працювати.
ZoomRelated images: 3
 
Pisaura novicia
  Adult
Acheront

  29.10.2021 14:33:56
17.03.2022 08:19:55    #232982
IMG_32270.jpg
Comments: 4
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
29.10.2021 (29.10.2021 14:33:56)
 17.03.2022 14:59:42   Gansucha
Тоді можна було б проглянути пізаур і подібних віднести до виду (можливо), щоб мати уявлення про ареал виду ...
ZoomRelated images: 3
 
Pisaura novicia
  Adult
Acheront

  29.10.2021 14:33:56
17.03.2022 08:19:55    #232982
IMG_32270.jpg
Comments: 4
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
29.10.2021 (29.10.2021 14:33:56)
 17.03.2022 11:17:03   Acheront
Я працюю з арахнологами - я вважав це мірабіліс, однак мені повідомили що такий окрас більш характерний для пізних новицій. Лінк не додам, бо закрита група.
ZoomRelated images: 3
 
Pisaura novicia
  Adult
Acheront

  29.10.2021 14:33:56
17.03.2022 08:19:55    #232982
IMG_32270.jpg
Comments: 4
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
29.10.2021 (29.10.2021 14:33:56)
 17.03.2022 10:52:00   Gansucha
Для визначення виду пізаур потрібно надіслати зразок комусь з арахнологів: P. novicia і P. mirabilis зовні не відрізняються
Zoom
 
Haplodrassus
  Adult
Acheront

  20.10.2021 15:02:22
15.03.2022 17:29:46    #232898
IMG_24220.jpg
Comments: 2
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
20.10.2021 (20.10.2021 15:02:22)
 16.03.2022 07:20:54   Acheront
Така сама ситуація. Спитав у профільній групі, чекаю на фахівців. Там нещодавно були досить схожі.
Zoom
 
Haplodrassus
  Adult
Acheront

  20.10.2021 15:02:22
15.03.2022 17:29:46    #232898
IMG_24220.jpg
Comments: 2
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
20.10.2021 (20.10.2021 15:02:22)
 15.03.2022 18:38:37   Gansucha
Можливо хтось із роду Clubiona, але певності немає
ZoomRelated images: 3
 
Aelurillus v-insignitus
  Adult
Acheront

  14.08.2021 18:45:34
14.08.2021 22:35:55    #214886
IMG_5495.jpg
Comments: 3
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
14.08.2021 (14.08.2021 18:45:34)
 15.08.2021 18:25:00   Acheront
визначав фахівець - перейдіть по лінку що я додав і перегляньте - можете йому задать ці питання.
ZoomRelated images: 3
 
Aelurillus v-insignitus
  Adult
Acheront

  14.08.2021 18:45:34
14.08.2021 22:35:55    #214886
IMG_5495.jpg
Comments: 3
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
14.08.2021 (14.08.2021 18:45:34)
 15.08.2021 17:52:15   Gansucha
Не Asianellus festivus ?
Ці два види дуже схожі і мені важко їх розрізняти, тим більше, що в природі їх не зустрічав...
ZoomRelated images: 3
 
Aelurillus v-insignitus
  Adult
Acheront

  14.08.2021 18:45:34
14.08.2021 22:35:55    #214886
IMG_5495.jpg
Comments: 3
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
14.08.2021 (14.08.2021 18:45:34)
 15.08.2021 12:30:42   Acheront
Zoom
 
Neoscona adianta
  Adult
Acheront

  09.08.2021 17:07:03
10.08.2021 19:05:50    #214384
IMG_52203.jpg
Comments: 1
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
09.08.2021 (09.08.2021 17:07:03)
 13.08.2021 15:59:42   Acheront
ZoomRelated images: 2
 
Pisaura
  Larva/Nymph
Acheront

  09.08.2021 16:20:41
13.08.2021 10:47:27    #214579
IMG_51022.jpg
Comments: 1
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
09.08.2021 (09.08.2021 16:20:41)
 13.08.2021 15:52:09   Acheront
ZoomRelated images: 2
 
Xysticus
  Adult
Acheront

  09.08.2021 16:45:19
13.08.2021 11:53:57    #214591
IMG_51632.jpg
Comments: 1
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
09.08.2021 (09.08.2021 16:45:19)
 13.08.2021 15:50:20   Acheront
ZoomRelated images: 3
 
Spiracme striatipes
  Larva/Nymph
Acheront

  09.08.2021 16:15:41
13.08.2021 11:51:41    #214588
IMG_50861.jpg
Comments: 1
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
09.08.2021 (09.08.2021 16:15:41)
 13.08.2021 15:42:41   Acheront
Zoom
 
Spiracme striatipes
  Adult
Acheront

  09.08.2021 16:25:49
13.08.2021 11:48:48    #214581
IMG_51152.jpg
Comments: 1
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
09.08.2021 (09.08.2021 16:25:49)
 13.08.2021 15:42:25   Acheront
ZoomRelated images: 3
 
Spiracme striatipes
  Larva/Nymph
Acheront

  09.08.2021 16:32:09
13.08.2021 11:49:49    #214584
IMG_51392.jpg
Comments: 1
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
09.08.2021 (09.08.2021 16:32:09)
 13.08.2021 15:42:09   Acheront
ZoomRelated images: 3
 
Ceylalictus
  Adult
Acheront

  12.08.2021 14:02:49
13.08.2021 15:37:00    #214629
IMG_54010.jpg
Comments: 1
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
12.08.2021 (12.08.2021 14:02:49)
 13.08.2021 15:37:37   Acheront
ZoomRelated images: 3
 
Palarus variegatus
  Adult
Acheront

  12.08.2021 14:18:49
13.08.2021 10:07:08    #214568
IMG_54263.jpg
Comments: 1
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
12.08.2021 (12.08.2021 14:18:49)
 13.08.2021 15:31:31   Acheront
Zoom
 
Mocydia crocea
  Adult
Acheront

  05.08.2021 18:25:04
05.08.2021 22:10:57    #213811
IMG_45654.jpg
Comments: 1
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
05.08.2021 (05.08.2021 18:25:04)
 05.08.2021 22:40:46   Gansucha
ZoomRelated images: 6
 
Philodromus
  Adult
Acheront

  03.08.2021 14:37:07
03.08.2021 20:41:47    #213595
IMG_41672.jpg
Comments: 6
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
 04.08.2021 20:06:59   Acheront
Невизначені, або просто красиві світлини я виставляю. з цим видом я вже все написав. Ні, мені її шкода, до того ж філодромуси досить кумедні поведінкою - чомусь в них дуже багато цікавості до довкілля, як у личинок деяких інших павуків =)
А більш серйозно - мені просто нема коли займатись загально ще й біологічними зразками - я цікавлюсь крайовою геологією/палеонтологією, в мене всяких коробок, баночок, ящиків зі зразками вже лопатою не розкидать, півквартири. порівняльні стратиграфічні збори, збори мушель молюсків сучасних водоймищ краю, для тих же порівнянь, туди ще й біологічні зразки.. ні. в мене вже на цих світлинах голова тріщіть - бо є ж ще робота де теж постійно щось нове =)
Хай світлини повільно накопичуються. розберемось.
ZoomRelated images: 6
 
Philodromus
  Adult
Acheront

  03.08.2021 14:37:07
03.08.2021 20:41:47    #213595
IMG_41672.jpg
Comments: 6
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
 04.08.2021 15:24:34   Gansucha
Спробуйте виставити на ФБ, у групу заходять арахнологи. Можливо, хтось зможе побачити більше, ніж просто рід, тим більше, що є різні ракурси і, ймовірно, деталі, які ми можемо не бачити.
Є ще варіант збору матеріалу і відправки його фахівцям для визначення. Я вже й 70% спирт купив,але то під рукою нема тари для збору, то шкода - таке )
ZoomRelated images: 6
 
Philodromus
  Adult
Acheront

  03.08.2021 14:37:07
03.08.2021 20:41:47    #213595
IMG_41672.jpg
Comments: 6
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
 04.08.2021 14:24:11   Acheront
Без питань. Я навіть не фотонатураліст. Іноді я можу знайти час на коректне визначення, но здебільшого - ні. Тому непогано, що тут є ті, хто може мене виправити, або підказати.
ZoomRelated images: 6
 
Philodromus
  Adult
Acheront

  03.08.2021 14:37:07
03.08.2021 20:41:47    #213595
IMG_41672.jpg
Comments: 6
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
 04.08.2021 14:05:32   Gansucha
Я не арахнолог, а так само лише фотонатураліст і з бінокуляром не працюю )
Так, значна кількість світлин до виду по фото навряд чи визначиться, але ж не всі: отже сенс у зборі інформації все ж є.
Запитання, власне, адресувалося Олені Прокопенко ) Хоча я трохи порився і вже натрапив на деякі ознаки
Стосовно Вашого філодромуса, то тут я припускаю різні варіанти: Philodromus cf. aureolus, Philodromus cf. dispar (хоча не бачив з двома чорними дятками на кінці опістосоми, але габітуально дуже схожий), Philodromus cf. praedatus - я не бачу значних відмінностей між ними у пропорціях.Я б залишив у роді.
Детальніше про них можна тут переглянути: https://wiki.arages.de/index.php?title=Philodromus
Хочеться, щоб на сайті було менше помилок - сподіваюсь на розуміння
ZoomRelated images: 6
 
Philodromus
  Adult
Acheront

  03.08.2021 14:37:07
03.08.2021 20:41:47    #213595
IMG_41672.jpg
Comments: 6
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
 04.08.2021 10:37:05   Acheront
Наскільки я розумію, не тільки у філодромусів, а у дуже великої кількості артропод без мікроскопа не розібратись. Однак тоді морфологічний сенс у сайта, тобто, як купа світлин з визначенням видів буде пробуксовувати - чи будуть завалени світлинами певні таксони старшого рівня, без шансів на визначення, чи будуть робити світлини тільки фахівці(що, скоріш, вб'є ідею загального ресурсу), чи будуть проскакувать такі можливі помилки - насправді все це вирішується можливостью використовувати скорочення "cf", "aff". Як я розумію, їх роль виконують кольорові квадрати.
Щодо Вашого питання напряму - я використав загальне пропорційне відношення кінцівок, просоми і опистосоми, тобто прямі морфологічні ознаки, скоріш як професійний художник, це не є заполукою якісного визначення, однак проводити правильне наукове дослідження визначаючи по геніталіях та інш. не маю ні часу, ні, в данному випадку - бажання.
ZoomRelated images: 6
 
Philodromus
  Adult
Acheront

  03.08.2021 14:37:07
03.08.2021 20:41:47    #213595
IMG_41672.jpg
Comments: 6
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
03.08.2021 (03.08.2021 14:37:07)
 03.08.2021 23:18:41   Gansucha
Для мене розрізнення філодромусів - велика загадка.
Цікаво, за якими зовнішніми ознаками розрізняють цеспітумів від філодромусів ауреольної групи ?
І це ще ж не всі види
ZoomRelated images: 2
 
Pholcus
  Adult Eggs Cocoon
Acheront

  31.07.2021 15:06:08
03.08.2021 10:00:14    #213539
IMG_3930.jpg
Comments: 2
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
31.07.2021 (31.07.2021 15:06:08)
 03.08.2021 10:58:09   Acheront
Нажаль ні - всі фото вийшли невдало - пробував автофокус у складних умовах.
ZoomRelated images: 2
 
Pholcus
  Adult Eggs Cocoon
Acheront

  31.07.2021 15:06:08
03.08.2021 10:00:14    #213539
IMG_3930.jpg
Comments: 2
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
31.07.2021 (31.07.2021 15:06:08)
 03.08.2021 10:39:59   Gansucha
Чи є ракурс згори, щоб було добре видно просому ?
Але це теж не гарантуватиме визначення виду (
https://wiki.arages.de/index.php?title=Pholcus
ZoomRelated images: 2
 
Aricia
  Adult
Acheront

  25.07.2021 13:50:39
26.07.2021 10:29:59    #212399
IMG_33301.jpg
Comments: 1
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
25.07.2021 (25.07.2021 13:50:39)
 26.07.2021 13:40:35   Acheront
Я знав, що це не Ікар, бо десь на тріть менші =) однак, переглядав світлини і більш схожої не знайшов. Дякую!
ZoomRelated images: 3
 
Physocephala chrysorrhoea
  Adult
Acheront

  23.07.2021 19:54:13
24.07.2021 11:38:24    #211984
IMG_3272.jpg
Comments: 2
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
23.07.2021 (23.07.2021 19:54:13)
 24.07.2021 22:30:11   Gansucha
25.07.2021 00:12:39 - Grigory:
Most similar to Physocephala chrysorrhoea (Meigen, 1824) but it's absent in species list.
Ви, як експерт, можете самостійно додавати таксони
ZoomRelated images: 3
 
Physocephala chrysorrhoea
  Adult
Acheront

  23.07.2021 19:54:13
24.07.2021 11:38:24    #211984
IMG_3272.jpg
Comments: 2
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
23.07.2021 (23.07.2021 19:54:13)
 24.07.2021 22:12:39   Grigory
Most similar to Physocephala chrysorrhoea (Meigen, 1824) but it's absent in species list.
ZoomRelated images: 4
 
Syromastus rhombeus
  Adult
Acheront

  20.07.2021 18:31:12
21.07.2021 22:07:57    #211704
IMG_2875.jpg
Comments: 10
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
20.07.2021 (20.07.2021 18:31:12)
 23.07.2021 22:42:44   Acheront
Точно. в первом случае можно было бы и спутать(было много вокруг), но нет - вроде не отвлекался, и в стороны не смотрел, во втором случае и спутать нельзя было - нашел одного только. углы наклона тел при фотографиях сзади немного разные. Согласно найденым Вами фото - разделение по полам было правильным, что хорошо, пора заняться другими насекомыми.
ZoomRelated images: 4
 
Syromastus rhombeus
  Adult
Acheront

  20.07.2021 18:31:12
21.07.2021 22:07:57    #211704
IMG_2875.jpg
Comments: 10
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
20.07.2021 (20.07.2021 18:31:12)
 23.07.2021 22:33:42   Triplaxxx
Оттенок крыльев не имеет отношения к полу. А точно на всех снимках один и тот же экземпляр? На этом снимке -- https://ukrbin.com/show_image.php?imageid=211703 явно самка. А вот про текущий не уверен.
Кстати как точно выглядит вершина брюшка у этого вида: самец -- https://www.galerie-insecte.org/galerie/view.php?ref=225968, и самка -- https://www.galerie-insecte.org/galerie/view.php?ref=181414.
Zoom
 
Psathyrella typhae
  Fructification
Acheront

  28.07.2020 14:48:35
23.07.2021 12:47:52    #211909
IMG_43070.jpg
Comments: 4
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
28.07.2020 (28.07.2020 14:48:35)
 23.07.2021 20:59:54   Acheront
ага, зрозумів Вас - насправді тут нема єдиного міцелію через особливості субстрату.
Zoom
 
Psathyrella typhae
  Fructification
Acheront

  28.07.2020 14:48:35
23.07.2021 12:47:52    #211909
IMG_43070.jpg
Comments: 4
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
28.07.2020 (28.07.2020 14:48:35)
 23.07.2021 20:50:45   Gansucha
Для грибів важливішу роль відіграє, думаю, на ПТ, а міцелій. Якщо він один, то і спостереження має бути одне. Але тут важко сказати один він для всіх ПТ, чи на кожному із субстратів інший
ZoomRelated images: 4
 
Syromastus rhombeus
  Adult
Acheront

  20.07.2021 18:31:12
21.07.2021 22:07:57    #211704
IMG_2875.jpg
Comments: 10
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
20.07.2021 (20.07.2021 18:31:12)
 23.07.2021 19:35:02   Acheront
кстати, интересно - цвет крыльев темнее или светлее к гендеру не привязан.
Zoom
 
Psathyrella typhae
  Fructification
Acheront

  28.07.2020 14:48:35
23.07.2021 12:47:52    #211909
IMG_43070.jpg
Comments: 4
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
28.07.2020 (28.07.2020 14:48:35)
 23.07.2021 19:00:04   Acheront
місце одне, однак я поєднав фото одного грибу - вид зверху/знизу що зірвав для визначення. тому думаю краще з іншими так не робити.
про субстрат - так. дуже цікавий, та для цього гриба специфічний. Однак вибачте - всі такі супроводи я додам майже всім моїм світлинам по більш вільному часу.
ZoomRelated images: 4
 
Syromastus rhombeus
  Adult
Acheront

  20.07.2021 18:31:12
21.07.2021 22:07:57    #211704
IMG_2875.jpg
Comments: 10
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
20.07.2021 (20.07.2021 18:31:12)
 23.07.2021 18:49:59   Acheront
Добавил фото - можно смотреть - но на мой взгляд все то-же самое. Кроме того, что у самца брюшко побольше - и это звучит логично - фаллус прятать-то надо где-то?
Zoom
 
Psathyrella typhae
  Fructification
Acheront

  28.07.2020 14:48:35
23.07.2021 12:47:52    #211909
IMG_43070.jpg
Comments: 4
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
28.07.2020 (28.07.2020 14:48:35)
 23.07.2021 17:17:10   Gansucha
Якщо фото з одного місця, думаю, їх варто об'єднати. Крім того, зазначити субстрат, якщо це можливо
ZoomRelated images: 4
 
Syromastus rhombeus
  Adult
Acheront

  20.07.2021 18:31:12
21.07.2021 22:07:57    #211704
IMG_2875.jpg
Comments: 10
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
20.07.2021 (20.07.2021 18:31:12)
 22.07.2021 20:23:30   Acheront
Пройдусь завтра там - же, будет время, поищу "другой пол", сфотаю "пигидий". их там, в общем-то пруд пруди, просто мне почему-то другой пол не встретился.
ZoomRelated images: 4
 
Syromastus rhombeus
  Adult
Acheront

  20.07.2021 18:31:12
21.07.2021 22:07:57    #211704
IMG_2875.jpg
Comments: 10
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
20.07.2021 (20.07.2021 18:31:12)
 22.07.2021 19:54:51   Triplaxxx
Это всё не то -- виден же пигофор, у самок должны быть видны створки яйцеклада, а их нет!
ZoomRelated images: 4
 
Syromastus rhombeus
  Adult
Acheront

  20.07.2021 18:31:12
21.07.2021 22:07:57    #211704
IMG_2875.jpg
Comments: 10
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
20.07.2021 (20.07.2021 18:31:12)
 22.07.2021 08:45:42   Acheront
Дякую! Тобто, все залишаємо як є.
ZoomRelated images: 4
 
Syromastus rhombeus
  Adult
Acheront

  20.07.2021 18:31:12
21.07.2021 22:07:57    #211704
IMG_2875.jpg
Comments: 10
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
20.07.2021 (20.07.2021 18:31:12)
 22.07.2021 06:47:16   Semyon
Можно посмотреть у Пучкова в "Фауне Украины. Краевики" (https://ua1lib.org/book/2402942/2acd47?id=2402942&secret=2acd47). Зазубренный пигидий, вроде, у самок (с. 6-7).
ZoomRelated images: 4
 
Syromastus rhombeus
  Adult
Acheront

  20.07.2021 18:31:12
21.07.2021 22:07:57    #211704
IMG_2875.jpg
Comments: 10
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
20.07.2021 (20.07.2021 18:31:12)
 22.07.2021 00:28:32   Acheront
По началу я тоже так думал - обычно у насекомых самцы выглядят более украшено(хотя я уже так ошибался с жуками), но было интересно, порылся в нете и нашел несколько указаний на то, что зазубренный абдомен имеют самки, а у самцов он гладкий. С другой стороны - инет, это конечно, не научный определитель. Могу скинуть источники в личку(если тут так можно). Это лучшее, что пока нашел.
ZoomRelated images: 4
 
Syromastus rhombeus
  Adult
Acheront

  20.07.2021 18:31:12
21.07.2021 22:07:57    #211704
IMG_2875.jpg
Comments: 10
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
20.07.2021 (20.07.2021 18:31:12)
 22.07.2021 00:21:18   Triplaxxx
По моему, это самец.
ZoomRelated images: 2
 
Xysticus cristatus
Xysticus cristatus
  Adult
Acheront
Xysticus cristatus
  02.05.2017 11:33:39
30.06.2021 09:01:21    #207659
Xysticus_ulmi.jpg
Comments: 2
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
02.05.2017 (02.05.2017 11:33:39)
 10.07.2021 12:46:48   Acheront
зрозуміло.
ZoomRelated images: 2
 
Xysticus cristatus
Xysticus cristatus
  Adult
Acheront
Xysticus cristatus
  02.05.2017 11:33:39
30.06.2021 09:01:21    #207659
Xysticus_ulmi.jpg
Comments: 2
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
02.05.2017 (02.05.2017 11:33:39)
 10.07.2021 02:54:34   Gansucha
Ксистикуси - достовірно лише за геніталіями
ZoomRelated images: 4
 
Asianellus festivus
  Adult
Acheront

  25.05.2021 15:19:10
30.06.2021 00:47:26    #207586
IMG_14521.jpg
Comments: 2
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
25.05.2021 (25.05.2021 15:16:30)
 30.06.2021 07:33:55   Acheront
30.06.2021 09:11:42 - Gansucha:
Не Asianellus festivus ?..
да, похоже больше, спасибо!
ZoomRelated images: 4
 
Asianellus festivus
  Adult
Acheront

  25.05.2021 15:19:10
30.06.2021 00:47:26    #207586
IMG_14521.jpg
Comments: 2
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
25.05.2021 (25.05.2021 15:16:30)
 30.06.2021 07:11:42   Gansucha
Не Asianellus festivus ?..
Zoom
 
Salticus scenicus
  Adult
Acheront
Salticus cf. scenicus
  30.05.2017 11:00:57
29.06.2021 21:57:17    #207530
Salticus cf scenicus0.jpg
Comments: 1
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
08.06.2017
 30.06.2021 00:50:39   Acheront
Дякую, як так вийшло - сам не знаю. ще не дуже добре володію методою.
Zoom
 
Amanita muscaria
  Fructification
Acheront

  26.10.2019 11:27:36
29.06.2021 21:13:55    #207520
IMG_20191026_112736.jpg
Comments: 3
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
26.10.2019
 29.06.2021 22:16:06   Acheront
29.06.2021 23:48:32 - Nadiya Sytschak:
Краще написати Leg.: Michael Acheront, бо слово автор іноземці не зрозуміють.

Дякую! зрозумів.
29.06.2021 23:50:04 - Nadiya Sytschak:
У Вас різні дати: 09.11.2019, а exif - 26.10.2019 11:27:36


Дякую. Ви права! Купою заніс, бо старавсь різні варіанти окрасу викласти, а папку з аманітами зробив давно і не перевірив.
Zoom
 
Amanita muscaria
  Fructification
Acheront

  26.10.2019 11:27:36
29.06.2021 21:13:55    #207520
IMG_20191026_112736.jpg
Comments: 3
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
26.10.2019
 29.06.2021 21:50:04   Nadiya Sytschak
У Вас різні дати: 09.11.2019, а exif - 26.10.2019 11:27:36
Zoom
 
Amanita muscaria
  Fructification
Acheront

  26.10.2019 11:27:36
29.06.2021 21:13:55    #207520
IMG_20191026_112736.jpg
Comments: 3
UA·Poltavska oblast·Kremenchuk ra...
26.10.2019
 29.06.2021 21:48:32   Nadiya Sytschak
Краще написати Leg.: Michael Acheront, бо слово автор іноземці не зрозуміють.
«««    [1]    »»»
  Query time: 2.23 / 2.23 sec.
Online: Vika Roi and 205 unregistered users

BugGallery v.1.4   © UkrBIN.   PHP v. 7.2.24-0ubuntu0.18.04.17,   MySQL v. 5.7.42-0ubuntu0.18.04.1 (mysqli).